Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
    Не, засича грешка но не светва лампа. Ще помогне само ако на място са стабилни,а клати в движение.

    п.с Говорим за туин спарк ?!!!
    Да, за ТС. на място са бетон, но при изключване от скорост изпада в несвяст и ги клати между 500 и 1400. Откачих кабелчето, но не помогна.
    GTV

    Comment


    • при мен клати но като обера свободния ход на педала на газта спира клатенето

      Comment


      • Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
        Да, за ТС. на място са бетон, но при изключване от скорост изпада в несвяст и ги клати между 500 и 1400. Откачих кабелчето, но не помогна.
        На 13 страница съм сложил снимки, пин 15 при 156 '98-ма е сигнала за движение на колелата,този кабел ли откачи, а и не знам има ли разлики в инсталацията на по- новите модели. Случая с моя автомобил бе, че смених дебитомер два пъти, свещи, сонда, темп. датчик, ремаци, вариатор... с една думама всичко, правена профилактика на ел с-ма и какво ли не, но така и не спря да клати обороти в движение, на място не се усещаше, че е запалена. Та един ден ми писна, и се замислих, че с изхарчените пари по "майстори и части можех да си направя седмична екскурзия до Тайланд, взех та дръпнах кабела и хоп, проблема се реши. Но всеки автомобил си има проблеми характерни само за него и ако това не помага ще си трябва сервиз. Това не е панацея
        Last edited by Доко; d.m.y г., 11:44.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          На 13 страница съм сложил снимки, пин 15 при 156 '98-ма е сигнала за движение на колелата,този кабел ли откачи, а и не знам има ли разлики в инсталацията на по- новите модели. Случая с моя автомобил бе, че смених дебитомер, свещи, сонда, темп. датчик, ремаци, вариатор... с една думама всичко, правена профилактика на ел с-ма и какво ли не, но така и не спря да клати обороти в движение, на място не се усещаше, че е запалена. Та един ден ми писна, и се замислих, че с изхарчените пари по "майстори и части можех да си направя седмична екскурзия до Тайланд, взех та дръпнах кабела и хоп, проблема се реши. Но всеки автомобил си има проблеми характерни само за него и ако това не помага ще си трябва сервиз. Това не е панацея
          Не те ли дразни липсата на плавност при превключване на скоростите? Направо ми мътеше мозъка това лашкане.
          След месец го закачих отново пин15, не ми е комфортно без него.
          alfa romeo156 2.0TS 11'97

          Comment


          • Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
            Не те ли дразни липсата на плавност при превключване на скоростите? Направо ми мътеше мозъка това лашкане.
            След месец го закачих отново пин15, не ми е комфортно без него.
            SPAM
            Той Доко клатенето го оправи лесно продаде я
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Сигнал за скоростта на автомобила. Идва от централата на АБС-а. От таблото после отива в ЕКУ-то, което взема информацията за скоростта и изминати километри и ги има предвид в преминаването през режимите на работа на мотора. Когато автомобила е в движение се стреми да поддържа по-високи обороти на празен ход, за да може като освободиш от скорост по инерция да ти работи хидравлика, климатик, алтернатор, без проблем както и като върнеш газта да не ти работи мотора като моторна спирачка. С откачането на този пин когато се движи автомобила на скорост и се отнеме газта ще се усеща едно забиване муцуната и много бързо убиване на скоростта. Сигурно има и други неща за които не се сещам в момента.
              Да ти кажа, няма такова забиване на муцуната и убиване на скоростта, поне не не при моята кола, пробвал съм го десетки пъти, даже и при откачен пин 15 на магистралата като пусна по инерция оборотите не падат до 850, а пак стоят на 1000 или малко отгоре, единствено когато се движа бавно и пусна по инерция отиват на 850. Също така оборотите не падат рязко като е откачен пина. Струва ми се, че има още нещо което отчита, че автомобила е в движение. Аз пина го откачих защото след всички сменени части, след изветно каране пак имаше леко заклащане- сега вече месеци нямам проблем.
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • Няма друго което да отчита скороста. Правилния пин ли си откачил?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
                  Не те ли дразни липсата на плавност при превключване на скоростите? Направо ми мътеше мозъка това лашкане.
                  След месец го закачих отново пин15, не ми е комфортно без него.
                  Лашкането го имаше и при мен, но се оправи със смяната на дебитомера. По това време 2007 цената на бройка дебитомер Бош беше точно 518лв, и естествено купих някакъв друг май Мапко беше за 300лв, колата си вървеше, но нямаше плавност при подаване и отнемане на гаста, няколко месеца по-късно Бош свалиха цената на 131лв и веднага си взех оригинален. Е точно тогава всичко си дойде на място, почна да върви като от магазина, но всичко останало по тоците бях подменил с оригиналните и препоръчвани неща. Извода е - всеки компромис с частите води до отклонение в поведението на автомобила А в моя случай откачането на пина още не е дал странични симптоми по информация от вчера, лично от собственика, и най-интересното и странно нещо което сподели е, че е супер доволен от разхода на колата която е 20 ТС '98г, което е малко неприсъщо за марката, на всичко отгоре колата върви прекрасно, и е супер динамична и силна.
                  Last edited by Доко; d.m.y г., 11:55.

                  Comment


                  • Абсолютно сигурно. Ако имам възможност ще снимам и ще кача клипа. Пробвал съм и със закачен пин- тогава държи малко по-високи обороти около 1100-1200 не зависимо дали се движа със 150 или 50 км., но след известно време се появява заклащане особено ако работи и климатика. Според мен проблема се получава от износване на дросела, независимо, че видимо няма такива следи и след смяна на дебитомер, МПХ, свещи, кабели, ламбда сонда, пружинка и клапанче, тотално почистване на дросела, корекция на отвора на маркуча за картерните газове след дросела, пак се получава леко заклащане, което почти напълно изчезва след рязането на ПИН 15. Бях го писал и преди някъде, при мой познат на морга докараха 156 1.8 ТС с удар отзад, но наистина на под 100К, първата продадена част беше дросела, за съжаление ме изпревариха.
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • Знаете ли какви са нормалните стойности които трябва да показва дебитомера и ламбда сондата при работа ако е ОК? Защото и аз откаяих пин 15 и сега на място оборотите са точно 840 а при движение като освободя от скорост има колебание м/у 1200 и 700 два три пъти и после се успокоява.
                      Говоря 156 2.0 тс 99г

                      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                      Comment


                      • Мойта алфа е обратна- вместо да се оправи с откачането на пин 15 стана по-зле. Започна и да гасне... Закачих отново кабелчето- упорито клати обороти при изключване от скорост, но поне не гасне. Пробвах и с друг дебитомер от добре работеща алфа- пак същата работа. Маркуча за картерните газове е чист, дросела е чист, свещите са сменени преди 15-20000км. Мени оборотите и на газ и на бензин. Някакви идеи?
                        GTV

                        Comment


                        • Провери за пропуск на въздух.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Провери за пропуск на въздух.
                            Проверих и смених профилактично тръбата преди дросела.
                            GTV

                            Comment


                            • Иди да премерят бобините с мотортестер. Като подадеш рязко газ пука ли в гърнетата?
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • ...Колеги,и аз се присъединявам към клуба с "порочните обороти"
                                Когато съм в движение и освободя от скорост стрелаката на оборотомера почва да играе като циганин на песен на Амет
                                Много е неприятно...Особено нощно време...Фаровете си менят яркостта,както и осветлението по таблото,работата на мотора става нестабилна....
                                Добре че поне не ми гасне...ама като включа на скорост или спра,оборотите се стабилизират,все едно не е било
                                Намери ли се някакво решение на тоя въпрос или трябва да моля Папата за съвет
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS 16v 120 hp 99г.
                                Una bella macchina!
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS 146hp 98г.
                                Furiosa

                                Comment

                                Working...
                                X